Hvad estatetool gør for vores kunder?

Digitalisere, modernisere og reducere omkostninger i deres forretning...

estatetool tilbyder banebrydende software, der er skabt til at forenkle og effektivisere hele boliglivscyklussen — fra de indledende faser af udvikling og salg til den daglige administration og strategiske porteføljestyring. Vores system er designet med en dyb forståelse for ejendomsbranchens kompleksiteter og udfordringer, hvilket gør det til en ideel partner for ejendomsudviklere, mæglere, administratorer, og portefølje-ejere.

Vores omfattende værktøjssæt indeholder avancerede funktioner, der automatiserer og optimerer alle aspekter af salgsprocesser, udlejningsaktiviteter, markedsføringstiltag og ejendomsadministration. Disse værktøjer sikrer ikke kun en mere strømlinet håndtering af daglige opgaver men også en markant forbedring i effektiviteten og reducering af omkostninger.

Med estatetool kan brugere nyde godt af automatiserede huslejeopkrævninger og problemfri styring af digitale lejekontrakter. Vores system tilbyder også detaljeret og præcis håndtering af forbrugs- og driftsregnskaber, hvilket eliminerer manuelt arbejde og forenkler compliance og rapportering. Desuden er estatetool udstyret med smarte integrationsmuligheder, et åbent API og et dedikeret partner API, som muliggør sømløs dataudveksling og samarbejde mellem forskellige systemer og applikationer.

Vores mission er at gøre ejendomshåndtering og
-administration mere tilgængelig, mindre tidskrævende, og mere profitabel for alle vores kunder

Denne omfattende tilgang gør ikke kun hverdagen nemmere for ejendomsprofessionelle men understøtter også strategisk beslutningstagning ved at tilbyde dybdegående analyser og realtidsdata. Disse indsikter er afgørende for at forstå markedsdynamikker og forbedre beslutningsprocesser, hvilket fører til mere effektiv porteføljestyring og optimering af ejendomsinvesteringer.

Kort sagt, estatetool ikke kun automatiserer og forenkler de manuelle processer; det transformerer måden, hvorpå ejendomsbranchen opererer, ved at tilbyde nemme, intuitive og kraftfulde løsninger, der dækker alle behov fra jordkøb til ejendomsforvaltning.


Denne omfattende tilgang gør ikke kun hverdagen nemmere for ejendomsprofessionelle men understøtter også strategisk beslutningstagning ved at tilbyde dybdegående analyser og realtidsdata. Disse indsikter er afgørende for at forstå markedsdynamikker og forbedre beslutningsprocesser, hvilket fører til mere effektiv porteføljestyring og optimering af ejendomsinvesteringer.

Kort sagt, estatetool ikke kun automatiserer og forenkler de manuelle processer; det transformerer måden, hvorpå ejendomsbranchen opererer, ved at tilbyde nemme, intuitive og kraftfulde løsninger, der dækker alle behov fra jordkøb til ejendomsforvaltning.


Sagsstyring

Nemt overblik over ejendomme og enheder
Få samlet alle processer ét sted i et brugervenligt dashboard, uanset hvor mange ejendomme I råder over. Sidder I med en større portefølje, kan vi udvikle en portal, som gemmer alle enheder i samme backend system.
Opret og ret data på mange enheder på én gang

Spar administrative mandetimer ved at rette boligstatus, reservationer, priser osv. i ét samlet, dynamisk dashboard eller ved at uploade dine egne filer. Når du indtaster data, slår det øjeblikkeligt igennem på alle relevante kanaler.

Indsamle brugeradfærdsdata
Håndtering af dokumenter på projekter og enheder

Systemet kan håndtere dokumenter på tværs af mange projekter og enheder. Hvem skal modtage nyt om reglementer, ekstra bilag eller trappevask? Målret din kommunikation mere effektivt og præcist med få klik.

Sikker håndtering af kundeoplysninger

Systemet overholder alle gældende regler for databeskyttelse og GDPR.

Al data er hostet på danske servere.

Overskuelig sagsstyring

Opret vigtige deadlines og angiv status vedr. advokatforbehold, bankforbehold, bankgaranti, depositum, afleveringsdato m.m.

Med jeres personlige dashboard får I det fulde overblik over udviklingsflowet på alle enheder

Markedsføring

Præsenter projekter og enheder på hjemmesider

Præsenter dine projekter på bedste vis, så de kan understøtte din markedsføring.

Mulighederne er mange med WordPress plugin, Ei.DO boligvælger, synkronisering med mailchimp eller en samlet boligportal for alle dine enheder.

Sæt målgruppen i fokus

Brug den indsamlede data til at få en bedre markedsindsigt, så I kan lave mere målrettet markedsføring.

Der er forskel på studieboliger og senior-bofællesskaber. Tilpas website og boligvælger til at matche brugernes behov og ønsker.

Undgå manuelle fejl og langsomme processer

Drop de mange forskellige systemer med risiko for tastefejl. Med Estatetool får I ”One system for all” – Ét dashboard som taler sammen med jeres eksisterende systemer, så I kun skal indtaste data ét sted.

Øg salgstakten og nedsæt liggetiden

Førstehåndsindtryk er ALT!

Lækre præsentationer, transparente systemer og intuitive webløsninger, som alle dine kunder kan finde ud af at bruge.

Et bedre produkt har til alle tider betydet flere salg.

Indsamle data fra brugere der ser projektet

Vi gemmer alt data fra dine kunder. Hvad klikker de mest på? Hvor lang tid kiggede de på et bestemt billede? Hvilke boligtyper er mest populære?

Alle steps hjælper med at lære jeres målgrupper bedre at kende.

Salg & udlejning

Dynamiske og automatiske lejekontrakter & købsaftaler

En avanceret skabelon udfyldes automatisk med alle relevante oplysninger.

Systemet kombinerer alt opsamlet data, og indsætter disse i en lejekontrakt eller købsaftale med et enkelt klik.

I får også mulighed for at ændre paragraf 11 på bolig- og projektniveau, og lave særlige tillæg.

Elektronisk signering med Nem-ID / Mit-ID

Tilføj jeres øvrige bilag til signeringspakken, og send den direkte til elektronisk signering.

Alt gemmes automatisk på sagen, og alle parter modtager information og link til download.

Anvend dokument- & bilagspakker

Upload alle bilagspakker til systemet én gang, og vælg dem til eller fra efter behov på den enkelte sag.

Indsamle data fra lejere og købere

Hvor lang liggetid har I på bestemte enheder? Hvor gamle var lejerne/køberne? Og hvor kom de fra? Følg kunderejsen fra første klik til udlejet/solgt bolig, og brug jeres statistik til evaluering og fremtidige projekter.

Intelligent match mellem kunder og boliger

Opret en databank med jeres kunders ønsker, så I hurtigt kan matche kunder med nuværende eller kommende projekter.

Automatiseret tilvalgssystem

Opret jeres tilvalgsmuligheder for alle rum, og lad kunderne selv navigere mellem mulighederne.

Sæt deadlines for kunderne, lad dem underskrive direkte i systemet og få en samlet excel-fil, som kan sendes direkte til entreprenøren. Det har aldrig været nemmere at give kunder mange valgmuligheder.

Administration

Huslejeopkrævning og
påkrav
Driftsregnskaber
Forbrugsregnskaber
Reguleringer, Skatter og Afgifter
Økonomistyring via BC 365 eller e-conomic
Nem opsætning og brug af skabeloner

Strategi

Ejerskab over jeres data

Alt data er jeres, i jeres eget system. Brug den strategisk til at skalere jeres forretning og få unik markedsindsigt.

Afdæk specifik efterspørgsel hos målgrupper

Bliv klogere på, hvad der efterspørges ude på markedet. Ved at gemme alt indsamlet brugerdata, kan I nemmere målrette jeres eksisterende projekter og holde øje med nye tendenser på projektmarkedet.

Opnå unik markedsindsigt

Det er slut med usikre gætterier for ny projektudvikling. Følg den historiske data og udvikling på alle jeres projekter, og brug den til at ramme mere præcist med fremtidige projekter.

Reducer liggetid

Alle brugeradfærdsanalyser peger på, at hastighedsoptimering og intuitivt design skaber flere og bedre konverteringer.

Minimer tomgang

Med en samlet portal for alle jeres kunder, bliver det nemt og hurtigt at matche ledige enheder med de rigtige kunder.

Optimer jeres portefølje

Jo mere data I har adgang til, jo bedre kan I skrue på jeres portefølje fremadrettet.

Kan det betale sig at fortsætte med en tung udlejningsejendom, eller giver det bedre mening at sælge?

Understøt jeres forretning på baggrund af et datagrundlag

Få en unik konkurrencefordel på projektmarkedet. Vores værktøjer understøtter alle jeres processer, og giver jer større indsigt i fremtidens boligmarked.

Hvilken løsning passer til jeres behov?

Estatetool tilbyder flere forskellige pakker til at matcheantallet enheder, I har brug for at håndtere.

Vores systemer er skalérbare og bygget til at håndtere alt fra det lille projekt med få enheder, op til den helt store portefølje.

Book et uforpligtende
møde

Er du klar til at forbedre Jeres forretning med førende softwareløsninger inden for ejendomsbranchen? 

Vi ser frem til at demonstrere, hvordan vores avancerede digitaliseringsværktøjer kan optimere både Jeres marketing, afsætning og administration. Tag det første skridt mod en mere effektiv hverdag ved at planlægge en personlig demonstration med os.

Venligst udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig snarest for at arrangere et møde og demo af vores systemer.

Al jeres data bliver
samlet ét sted

Ved hjælp af vores analyseværktøjer bliver vi bedre til at forstå, hvordan jeres kunder agerer på jeres hjemmesider, og hvordan de bruger vores banebrydende boligvælger.

I samarbejde med vores dygtige UX/UI-designere og programmører sikrer vi en konstant, dynamisk og innovativ udvikling af vores værktøjer.

Vores mission er at være på forkant med markedet og vores kunders behov.

estatetool software og værktøjer er
100% udviklet til ejendomsmarkedet