Vil du vide mere om ejendomsmarkedets bedste softwareløsninger? Vi brænder for at give dig en rundtur i systemet og en demo af Ei.DO boligvælgeren.
- +45 32 16 32 16
- hello@estatetool.dk
Her kan du læse mere om opdateringen af estatetool marketing v4.4.5, som blev frigivet 18.09.2024 og som indeholder vigtige nye funktioner og forbedringer.
Skrevet af: Charlotte Stidsen (Customer Sucess Manager)
Oprettet: 18.09.2024
Opdateret: 18.09.2024
Vi har en vigtig nyhed om estatetool, som vi har glædet os til at fortælle dig.
Der sker hele tiden opdateringer og forbedringer af vores system, men denne gang er der tale om noget stort.
På denne side kan du læse mere om hvordan man bruger de nye funktioner. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores support.
Som noget helt ny, frigiver vi nu et avanceret leadmodul til håndtering af leads og potentielle kunder.
Modulet gør det muligt at håndtere leads der kommer ind fra hjemmesider, boligvælgere (Ei.DO) og vores Open API. Det er selvfølgelig også muligt at oprette leads manuelt i systemet. Der skal foretages noget opsætning i forbindelse med ibrugtagning af lead modulet, så fx leads kan kommer direkte ind fra jeres hjemmeside. Dette kan I kontakte support@estatetool.dk om og aftale opsætning og onboarding. Lead modulet kan findes i venstre menu under punktet Leadkartotek.
Af vigtige funktioner kan nævnes:
Oversigt over alle leads, deres status, ansvarlig agent og ikoner til hurtige handlinger.
Under spørgsmål og besvarelser kan man aflæse leadets besvarelse på spørgsmål fra kampagnerne samt se eventuelle bemærkninger.
Under UTM koder kan se UTM koder af den aktuelle kampagne leadet er kommet ind gennem.
Under tilbud kan man se hvilket tilbud leadet eventuelt er tilknyttet.
Det nye signeringsoverblik er designet for at gøre det nemmere at administrere aktive, igangværende, annullerede/udløbne og færdige signeringsordrer for lejekontrakter og dokumenter. Du finder signeringsoverblikket i venstremenuen under “Signeringsordrer”.
Af vigtige funktioner kan nævnes:
Med dette nye modul kan I holde styr på alle aktive, igangværende, afsluttede eller annullerede signeringsordrer. Du kan også se, hvem der har underskrevet, og sende påmindelser med et enkelt klik. Desuden kan modtageres e-mail hurtigt redigeres, hvis det skulle være nødvendigt.
Det er nu også muligt at frigive signeringsordre, som fx er sat på pause mellem lejer og udlejer underskrives, fordi betaling af depositum/forudbetalt husleje afventer.
Det er muligt at filtrere på status, ansvarlige brugere og datoperiode.
Oversigt over alle igangværende, færdige og annulleret/udløbet signeringsordrer.
Få et overblik over, hvilke parter der er inkluderet i signeringsordren, hvem der allerede har underskrevet, og hvem der mangler. Det er muligt at frigive og sende en påmindelse med et enkelt klik. Du kan også nemt redigere modtagerens e-mailadresse.
Ligesom med signeringsordrer kan du nu få et omfattende overblik over alle igangværende, afsluttede og annullerede screeninger i det nye screeningsoverblik.
Af vigtige funktioner kan nævnes:
Effektiv administration af screeninger
Dette overblik giver jer fuld kontrol over alle aktive, færdige eller annullerede screeninger. Med avanceret søgning og adgang til de vigtigste oplysninger kan du effektivt administrere dine screeninger og sikre, at alle deadlines bliver overholdt.
Oversigt over alle igangværende, færdige eller annulleret/udløbet screeninger.
Slut med manuelt arbejde! Det nye screeningsmodul åbner for helt nye muligheder, når det kommer til screening af potentielle kunder. Modulet sikrer en effektiv og strømlinet arbejdsproces, hvor data og informationer indsamlet fra kunder håndteres sikkert og nemt, direkte i systemet. Eksempelvis vil de svar, en kunde afgiver i screeningsformularen, automatisk blive hentet og gemt i systemet og kan efterfølgende overføres til lejekontrakten med ét enkelt klik.
Screeningsmodulet er tilgængeligt på tilbuddet, hvor fra der også kan foretages kredittjek igennem RKI.
Nøglefunktioner i det nye screeningsmodul:
Her kan man se og redigere kundens besvarelse af screeningen. Ved at klikke “Opdater lejerens stamdata” opdateres kundens/kundernes stamdata og den nye data kan herefter anvendes på fx lejekontrakten.
Preview af udfyldt screeningsformular.
Der er kommet et ny reservationsflow, som gør det nemmere, hurtigere og mere detaljeret når der oprettes en ny reservation samt tilbud på en enhed.
Af vigtige funktioner i reservationsflowet kan nævnes:
Med de nye funktioner, er det også blevet muligt at afvige vilkår, betingelser og månedlige udgifter fra det forudindstillede på ejendommen og enheden. Fx hvis standard depositum er sat til 3 måneder, men man har brug for at det konkrete tilbud kun har 2 måneder.
Her kan lejevilkår og betingelser for tilbuddet nu angives. Det samme gælder for månedlige udgifter. Begge dele kan nu også anvendes på lejekontrakten, hvis standarden fra enheden eller ejendommen skal overskrives.
Her kan vigtige datoer for tilbuddet angives samt screening kan startes og deadline samt reminder procedure kan opsættes.
Herunder kan se de øvrige funktioner, forbedringer eller fejlrettelser som også er indeholdt i opdateringen.
estatetool
Toldbodgade 37B,
1253 København K
+45 32 16 32 16
hello@estatetool.dk
estatetool understøtter hele værdikæden, og vores værktøjer kan bruges og kombineres på mange måder.
Derfor giver det mening, at vi sætter os ned sammen, lytter til jer og sammensætter en løsning, der matcher jeres behov.
Tøv ikke med at kontakte os, så vi kan gennemgå de mange muligheder over en god kop kaffe.
Vil du vide mere om ejendomsmarkedets bedste softwareløsninger? Vi brænder for at give dig en rundtur i systemet og en demo af Ei.DO boligvælgeren.